Dichter.

Veel gestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

Het eerste nummer van je abonnement is altijd het eerstvolgende nummer dat verschijnt. Als je je nu abonneert, is ons winternummer je eerste nummer. Dat is DICHTER. Poëzie. Het verschijnt half november.

Kan ik het abonnement makkelijk opzeggen?

Ja, na de gekozen voordeelperiode kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Een cadeau abonnement stopt automatisch na 4 nummers.

Hoe vindt de betaling plaats?

Je kunt betalen met Ideal of Bancontact. Bestel je voor een school, instelling of bedrijf? Dan kun je ook achteraf betalen.

Staat je vraag hier niet tussen? 

Heb je nog vragen over een abonnement op DICHTER.?
Stuur dan een mail naar hallo@plint.nl of bel: 040 245 4001 We hebben vast een antwoord. 

Bedenktijd

Er geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de start van het abonnement.
Is het abonnement reeds gestart en wil je er binnen de bedenktijd toch van afzien, dan worden alleen de afgenomen publicaties in rekening gebracht. Het abonnement geldt tot wederopzegging.
Als je het abonnement niet wilt voortzetten na de wettelijke bedenktijd dan kun je het abonnement opzeggen tot één maand voor het einde van de kortingsperiode.
Na de kortingsperiode kun je op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Contact?

Stuur gerust een mail naar hallo@plint.nl. Of bel even. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 10 tot 18 op nummer 040 2454001. Op vrijdag werken we wel, maar zijn we telefonisch minder goed bereikbaar.

Terug naar het begin