Dichter.
abonnement
€ 40,0039% korting
tijdschrift met gedichten voor kinderen van 6 tot 106
- 4 nummers per jaar
- wordt automatisch verlengd
- incl. verzendkosten
- makkelijk op te zeggen
- geen advertenties
cadeau abonnement
€ 43,0029% korting
tijdschrift met gedichten voor kinderen van 6 tot 106
- 4 nummers
- stopt automatisch
- incl. verzendkosten
- geen advertenties
Veel gestelde vragen
Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Het eerste nummer van je abonnement is altijd het eerstvolgende nummer dat verschijnt. Als je je nu abonneert, is ons lentenummer je eerste nummer. Dan vieren we 750 jaar Amsterdam. Het nummer verschijnt in maart. Als je je nu abonneert, is dit je eerste nummer!
Kan ik het abonnement makkelijk opzeggen?
Ja, na de gekozen voordeelperiode kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Dat doe je in je account. Inloggen kan hier. Een cadeau abonnement stopt automatisch na 4 nummers.
Hoe vindt de betaling plaats?
Je kunt betalen met Ideal of Bancontact. Bestel je voor een school, instelling of bedrijf? Dan kun je ook achteraf betalen.
Staat je vraag hier niet tussen?
Heb je nog vragen over een abonnement op DICHTER.?
Stuur dan een mail naar abonnement@plint.nl of bel: 040 245 4001 We hebben vast een antwoord.
Bedenktijd
Er geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de start van het abonnement.
Is het abonnement reeds gestart en wil je er binnen de bedenktijd toch van afzien, dan worden alleen de afgenomen publicaties in rekening gebracht. Het abonnement geldt tot wederopzegging.
Als je het abonnement niet wilt voortzetten na de wettelijke bedenktijd dan kun je het abonnement opzeggen tot één maand voor het einde van de kortingsperiode.
Na de kortingsperiode kun je op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van één maand.
Ontbreekt er een nummer?
Op onze site, in de nieuwsbrief, op Facebook en achterin ieder tijdschrift staat wanneer de volgende editie van het tijdschrift verschijnt. Als je een nummer niet ontvangen hebt, horen we het graag binnen 3 maanden na de verschijningsdatum. Alleen dan kunnen we kosteloos een nieuw exemplaar opsturen. Na deze periode wordt het lastig voor ons om te achterhalen waarom iets niet is bezorgd. Ontbreekt er een nummer? Maak een mancomelding binnen Mijn abonnementen in je account op onze website voor abonnementen. Dan kijken we het voor je na. Je kunt één keer per abonnementsjaar een mancomelding doen.
Contact?
Stuur gerust een mail naar abonnement@plint.nl. Of bel even. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 10 tot 18 op nummer 040 2454001. Op vrijdag werken we wel, maar zijn we telefonisch minder goed bereikbaar.